24 februari 2014

Låg aktivitet här på bloggen...

...eftersom vi har varit lite sjuka här hemma (kindergarten är vår lokala leverantör av infektioner och jag gissar att vi inte är ensamma om det fenomenet) och sedan har vi fått jättetrevligt besök av farmor och farfar. Mysigt umgänge och lek ute - då har bloggandet fått stryka lite på foten. Men jag kommer snart tillbaka! Och jag har fått ett roligt projekt nu på onsdag, då jag ska baka semlor som ska säljas utanför Jättefint (en butik här i Sülz som drivs av Johanna Gruber och där man bl.a. kan hitta fina skandinaviska barnkläder, leksaker och designprodukter). Det är Lotta på hjul som säljer semlorna, så om det är någon som läser detta och är intresserad, så kan man kontakta henne och beställa i förväg! Det här känns framför allt kul, men även lite pirrigt för min del. Hoppas alla blir nöjda!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar