18 mars 2014

Schwedische Kanelbullar...

Om man råkar bo i Köln och är sugen på nybakade kanelbullar och dessutom läser min blogg (jag tror vi har så att säga trattat ner antalet personer rätt hårt nu...), så informerar jag härmed om att man på torsdagar framöver kan köpa bullar av Lotta på hjul, bakade av undertecknad. De finns tillgängliga från 11.30 till 14.30 (eller tills dess de tar slut) utanför butiken "Jättefint" på Zülpicher Str. 296. De säljs i påsar om fem och är bakade samma dag som de säljes. Vill man så kan man kontakta Lotta via länken ovan och beställa i förväg. Ett litet projekt för mig att pyssla med, jag är jätteglad över det här!

OBS! Uppdatering! Just den här torsdagen (20/3) finns Lotta tillgänglig med säkerhet mellan 11.30-13.30, dvs. något kortare tid än vanligt.

Bild från förra veckans bullförsäljning!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar